streda 18. marca 2009

Futbalovy turnaj v skole

V nedeľu 15.3.2009 o 9:00 som prišiel do školy, bolo fajn až na to, že nás tam bolo málo, ale to bolo na začiatku, takže potom prišli všetci, ktorí mali dôjsť. Ale deň pred tým som sa dozvedel o tom, že aj spolužiak hokejista, ale aj dobrý futbalista, príde okolo 14:00 (končilo to o 16:00). Najprv, keď sme neboli všetci, tak sme sa trénovali. Predtým, než sme hrali prvý zápas, tak nám predstavili nejakých aj známych ľudí (ale ja som ich nepoznal). Držal som v ruke nápis po anglicky v preklade to znamenalo: Ukážme rasizmu červenú kartu. Prvý zápas bol ľahký. Bol som kapitán a dali mi šiltovku. Aj druhému proti hráčskemu kapitánovi dali (ja mám červenú).


Prvý zápas sa mi hral dobre, dal som 2 góly , Juro dal 2 tiež aj Lukáš 1 gól a ako ja uznávam Juro, Maťo ,Lukáš ,Maťo Gvoth ,Maťo Sedlaček ,Adam a ja sme hrali dobre. Základná zostava v tomto zápase bola ja, Juro, Maťo, Lukáš ,Maťo Gvoth. Poprihrávali sme si, dávali sme akcie a to isté aj súperi. Vyhrali sme 5:0 .Hralo sa s mojou loptou, takže moja lopta bola slávna. Bola tam aj výstava a na nej boli dobré karikatúry. Bolo fajn. Ďalší zápas bol proti modrým, ja som dal 1 gól a skončilo to 1:0. Boli to vyrovnaní súperi. Tiež sme tam robili akcie, aj sme si poprihrávali a základná zostava bola ja, Juro, Maťo Gvoth, Maťo Kantor v bráne, namiesto Maťa Gvotha, ktorý mal byť v bráne a Lukáš.
Potom sme mali dosť dlhu prestávku, lebo pred našim ďalším zápasom hrali iné mužstvá (ešte 3). Na začiatku to bolo fajn na oddych, ale potom som, myslím si, že aj ostatní, bol nervózny. Tak sme čakali ......keďže bolo už približne 14:00, tak prišiel môj (náš) spolužiak Vilo. Bolo fajn, že prišla posila, ale že nebol všetky zápasy, nám robilo problém. Pre nás to bolo čudné. Myslím tým, že ak bude pohár držať s nami, no tak on si ho vyhral do polovičky (ale bol fakt veľmi dobrá pomoc v bráne). Keďže sme vyhrali všetky zápasy (obidva v základnej časti), postúpili sme do prvej štvorky... ostatné tímy mohli ísť domov. Tak keď sa na nás dostal rad,
Urobili sme si viac akcií a tak. Veľa akcií a veľa prihrávok a veľa striel. Našťastie sme mali penaltu tesne pri konci a dali sme góóóól!!!!!! Kopal ju Juro, on vie super kopať penalty, tak sme sa radovali, že sme konečne dali góóól!!!!!! Tesne pred koncom dali oni gól! A tak sme kopali penalty a vyhrali sme Juro dal spolu 2 góly, takže to skončilo to 2:1. Postúpili sme do f i n a l e!!!!!!! Každý si z nás hovoril, že vyhráme. Sranda bola, že sme sa dohadovali aj na tom, kto bude držať pohár a loptu a že kto bude v akej póze....... Pred tým než sme išli hrať finálový zápas, tak sme sa išli najesť a ešte odišla posila. Keď už sa hral finálový zápas, tak sme hneď na začiatku dali gól (dal som ho ja). Toto sa mi zdal ľahší súper ako ten modrý. Ale už sme vyhrávali, tak sme sa tešili. Keďže som kapitán, tak som mal striedať a pomaly som skoro všetkých vystriedal, až po Maťa Gvotha, ktorý dal ruku.

Hrozný pocit, keď kopali penaltu a ešte horšie, že dali gól. Po tom góle sme mali veľa akcií a veľa prihrávok a veľa striel, ale ani jedna strela nezabrala. Keď odpískali koniec zápasu, tak som mal takú chuť sa vyzúriť. Kopali sme penalty, mali sme vybrať piatich z nás, tak to bolo aj proti tým modrým. Vybrali sme mňa, Lukáša, Maťa Kantora, Jura a Vila. Keď sme kopali, mali sme napätie, že kto dá a kto nie. Prišiel môj tatino a povedal, ako máme kopať. Maťo nedal, Juro nedal, Ja som dal, Vilo nedal, Lukášovi som pošepkal to, čo nám povedal tatino, tak kopol a dal gól. Ibaže oni dali 3 góly a my 2, takže to skončilo 3:2 pre nich, každý sme pozerali na ich poslednú strelu. Išli sme až ku bránke hovorili sme si, že nedá! Dal!!!!!! Padol som na zem, bol som smutný, že sme nevyhrali a že sme mali takú šancu to vyhrať .Tak sme boli smutní. Dostali sme pohár, ceny a tak, odfotili sme sa aj s pohárom, už nemám ani slov!!!!




1 komentár:

  1. Ahoj Samko, je super, ze si napisal takyto blog o nasom turnaji a dokonca si to stihol rychlejsie, ako tvoj (m)ucitel - v mojom pripade to vyzera az na pondelok (myslim nejaky moj clanocek :o)))

    cavelos amigos - vidimos sa v skolos a ja sa tesimos :O)

    OdpovedaťOdstrániť