štvrtok 12. marca 2009






Volám sa SAMO BELZAR mam 10 rokov narodil som sa 21.novembra.1998.Mam rad kde ma chvalia a ked nieco vyhram.Nemam rad kde ma otravuju smeju sa mi a tyraju a kde na mna kricia.Na jedenie mam rad vela veci:mäso s ryžou, špagety, palacinky, smorn, tofu s ryzov, langose a nejake polievky ale iba doma a esce vela věci. Mam rad športy:futbal,hokej,baskedbal,florbal,tenis,šerm,hadzaná,…….hrám:futbal,byciklovanie, šerm,tenis, hral som:florbal.

Mam rad filmi pan prstenov,troju,pirati s karibiku a vela inych starovekych filmov a ešťe rytiery zo sanghaja,mediajlon,jackie chan sa vracia,pomsta jackieho chana.Moji oblubeny herci je jackie chan,john deep.Hravam pc,iphone.Moje hry su:fifa,spider man,nhl,blizkriek,burning horizon ,sims,gta vice city,punske války,nfs,lego star wars,….. Mam psa Maxsa ,kocuraa mam



mamu Renatu,oca Petra,sestru Kristinu,sestru Nataliu,babku Annu,babku Maňu,ja som v rodine najmladsi .Mam vela uspechov například:3pohare a v rodine okolo115 a z 113 som v bicyklovani 13
Chcel by som prestupit do UEFI DO CHELSEA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára