pondelok 4. mája 2009

Karloveská liga(dlhé diely)/4.5.2009







Bola nedela 4.5.2009 a ja Samo Belzar, som isiel na karlovesku ligu, preteky na bikoch. Este pred tym, nez sme isli na preteky, sme sa trochu, fakt iba trochu najedli. Kamarat Kubo Nozdrovicky, ktory mal ist tiez na tie preteky, zavolal, ze nejde, lebo den pred pretekmi bol velmi dlho hore a rano, kedy sa mali konat, este spal. Tak som isiel bez neho s maminou, (ktora den pred tym, bola na inych pretekoch, kde ziskala medajlu za 2 miesto a dokonca sa aj odfotila z Gary Fisherom. Mamina rozmyslala, ci bude pretekat, lebo bola velmi unavena. Ked sme tam prisli, spytala sa ma, ci nemam nervy. Ja som nevedel presne odpovedat, tak sme to nechali tak a vybrali sme z kufra bike. Vyrazili sme na bikoch na luku na Dlhych dieloch, kde sa malo startovat. Isli sme si kupit startovne cisla, mamina mala skupinu zeny nad 40 rokov a ja mladsi ziaci. Ja som isiel 3 male kola a mamina 2 velke kola. Minuly rok som siel len 1 male kolo a to som bol tiez dost unaveny, lebo som isiel furt naplno. Ked presla asi 1 hodina, postavil som sa na start a musim priznat, ze som nervy mal. Ujo, ktory startoval, odpocitaval do startu. Hovoril som si ze uz podmeee!! a prislo to. Vystartovali sme jak blazni a stupnica mojej unavenosti bola takato: 1 kolo=bol som udychany, 2 kolo:bol som zniceny a aj s rozmyslanim o odstupeni, 3 kolo:fajn lebo nebol nikto za mnou, mal som velky naskok ako tak som oddychoval. Ked som prisiel do ciela, lahol som si na travu a povedal som mamine, ze som nedodrzal jej radu: rozlozit si sily a aj som si pomyslel, ze toto uz nikdy, aj ked som skoncil druhy. Jaaaj to bola radost!


Fajn uz to mam za sebou a podme dalej. Mali sme sa postavit na stupne vitazov a ja som sa citil zvlastne. Ked som tam stal, tak som sa citil hamblivo, ale aj radostne. Prve miesto vyhral chalan z Bratislavskeho bike-teamu, bol rocnik 1998, tretie miesto vyhral chalan, ktory nemal ziadny klub a bol rocnik 1997. Vteda tam prisla sesternica mojej mamy aj s jej manzelom. Bolo dobre, ze nas niekto prisiel povzbudit. Dal som si za odmenu pecienku, vpoho som ju ziedol a bolo. Po 1 hodine (mozno aj viac) mamina vystartovala v jej kategorii. Krical som jej dotoho!!!dotoho!!!dotoho!!!. Odlahlo mi, ked presla prve kolo a mal som dobry pocit, lebo bola tretia:) Potom sme sa isli pozriet, ze kadial ide a prisli sme presne tam, kde bol na trati najväcsi problem-veeeeeelky kopec! Ked isla na tom kopci, tiez sme ju pozbudzovali, lebo stale bola tretia.V cieli som sa tesil, ze tu tazku trat prezila a dokonca tretia:) Ale este jeden pretek nas este cakal a to rodinna stafeta. Dosiel za nami aj moj tato a potom, ked preslo par minut, tak sa mamina postavila na start a ficala. Zvladla to skvele. Hned po nej som vystartoval ja, predbehol ma daky tato z inej rodiny. Strasne som bol udychany....tatino to zvladol tiez skvele......SUPER!!! SME TRETI ZO SIEDMICH!!!. FAjn, dalsi pretek a medajla...JUCHUU!!! Na stupni vitazov som mal taky isty zvlastny pocit. Kazdy sme si dali zasa po pecienke a juchu tesili sme sa zo super vykonu!!!!!!!!!!!!! Bola to pekna nedela...povedal som si, ze na buduce sa este lepsie pripravim a budem viac trenovat!

8 komentárov:

  1. Samko, gratulujem ti k uspesnej nedeli!
    Ako citam o tvojich pocitoch z pretekov ,urcite este ziskas dalsie medaily, kedze mas doma vzorny priklad v rodicoch.Obdivujem ta ako pises tieto blogy a tesim sa na dalsie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ....aj ja sa tesim, ze laska moja ma podobne pocity ako ja...dobre sa to citalo Sami :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samko, blahoželám k úspešnému víkendu a sľubujem, že ať Ti niekedy budem robiť zázemie, kúpim Ti pečienku aj ja!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No krsňa moje najmladšie :) klobúk dolu! Jednak za bike-ovanie a druhak za blogovanie...Zatiaľ som počula od Teba jednu známu vetu celú na písmeno S, tá nás tiež veeeľmi pobavila, ale toto je oveľa lepšie a hodnotnejšie! Držíme palec! Raz si od teba budeme pýtať autogram :)Ľubka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Samko, vidim, ze mam dobreho "blogoziaka" :o) a tesim sa z toho :O)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Výstižný popis Samko. Musím povedať,že som sa potešil,ked ste mi napísali ako sa vám dobre darilo, ked som bol este doma. No a náš spoločný pretek som si veeeelmi užíval a už teším sa na daľší.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vidím, že sa ti na pretekoch veľmi darilo a navyše, vidím, že si aj dobrý reportér. Len tak ďalej! Matuš

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nazdaaar brcho, no parada, si najlepsi!!! a perfektne sa ti podarilo opisat atmosferu, az mam pocit, ze som tam bola aj ja:) a uz sa tesim kedy si spolu zas vyjdeme na bikoch:)

    OdpovedaťOdstrániť