utorok 12. mája 2009

Keby to záležalo na mne,

tak by som chcel ucitela ktory: by bol sportovy typ ale dalo by sa keby nebol:)


fajn by bolo keby bol ako moj!


nemusel by nam davat poznamky ale radsej pracu navyse!


dobre by bolo keby bol humorny ale by tiez nemusel!


ucil by nas tak ze by sme s toho nieco mali:)


mohol by snami robit sutaze(haluzne)!


mohol byt aj on ona (ono) :)



a akeho by som nechcel!!:


nemam rad ked na nas krici a ked by nam daval poznamky este vela proste to co je za akeho by som chcel ale opacne:)


Moj (m)ucitel je taky presne akeho by som chcel(mam ho).


moja predstava ucitela bola takato



ale inych nazor je rozdielny:



dobry aby sa snami hral sutaze a aby sme s nim chodili na vylety aby nas vela naucil tak aby sme stale len nepisali mohol by mat stastnu povaho a mal by byt mudry keby ze nieco zle urobime tak nech by nam nedyl poznamku ale mensiu domacu ulohu na viac.

toto zdovodnil: Martin S


podla vas by mal byt aky!!!!?

4 komentáre:

  1. Ty si vlastne stastny clovek, ked mas takeho ucitela akeho si si vysnival :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ty sa teda mas, ze ta uci vysnivany ucitel... mozno by si sa aj ty mohol stat takym ucitelom, aby tych vysnivanych bolo viac:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne, moja ucitelka predpovedala v tretej triede, ze sa zo mna stane murar a tiez som vtedy dostal od nej taku facku, ako od nikoho v zivote...tak mozno preto sa snazim byt iny (aj ked nie vzdy je to lahke)

    pekny den

    ps:bolo mi ctou prispiet do diskusie mojho duchovneho guru :o)))

    OdpovedaťOdstrániť