streda 27. mája 2009

Moja cica







Moja cica je velmi mila a stastna a pekna cica.Ked som prisiel zo skoly prirody tak doma som nasiel na sedacke krasnu milu stasnu cicusku a veeeeeeeelmi som sa potesil, jeeej cica.Na dalsi den ked som prisiel zo skoly, tak zacala mnaukat, to robila kazdy den(iba niekedy nie, ked spala, alebo jedla).Bol to krasny pocit ked som sa vratil a moj milacik ma privital. Furt spinkal, ale aj sa snami hral. Tatino urobil kocurikovi lavku z balkona na zem, takze sme ho nemuseli nosit von, ked chcel. Tutuli-mutuli kazde dni, ked som mal volno som sa s nim hral. Hral sa so snurkov, ked sme ju vlacili za sebou, vzdy po nej skocil. Bol nase zlaticko. Na zaciatku neziedol vsetky konzervy, ale neskor uz ano. Ked uz bol velky, tak sa uz menej hral. Chodil viacej von. JOOOJ JAK SOM SI HOVORIL, ZE SA MA S NAMI SKVELE. Myslim, ze nas ma stale rad, aj ked je tam hore a aj my ho moc lubime. Kocurik zomrel 21.5.09 prave vtedy, ked som bol v skole prirode. Mal prave rok je mi za nim veeeeeelmi smutnooooo. Ked som prisiel z telocvicne (v skole prirode sme boli v telocvicni), tak som volal mame, lebo ona mi volala 3 krat. Mamina mi povedala ze ma trosku(nechcela ma hned nastrasit)smutnu spravu, a to, ze kocurika zrazilo auto. Bol som sokovany, hned som prisiel do izby a rozplakal som sa. Chalani sa ma pytali, ze preco placem a ja na to: k-kocurika zrazilo a-a-auto.Plakal som, jak som v zivote este neplakal. Ked som prisiel domov, tak to bolo tiez zle. Upokojovalo ma to, ze som si pomyslel, ze aj sa v nebi sama dobre. Ked pridem domov zo skoly, velmi mi chyba jeho privitanie. ALE URCITE SA TAM MA DOBRE!!!! NECH MU STASTIE PRAJE VEDLA KVETINKY!!! Mamina povedala ze mame naviber dalsie maciatko od tej istej macacej maminky ako bol nas

3 komentáre:

  1. no Saminko, pekne si to napisal... myslim, ze si vyjadril pocity nas vsetkych.. Aj ked ten nas kocurik zil kratko, myslim, ze lepsi rok zivota si ani predstavit nemohol:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no a o chvilu bude u nas jeho brat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to smutne, Samko, ale podla mna existuje nieco ako zvieracie nebo a podla tvojho opisu tam tvoja cica iste prave teraz cosi vystraja :o)

    pekny den

    OdpovedaťOdstrániť